Wat hebben we nodig voor de ‘Helden Awards’? 

Het ‘Hel(d)en van seksueel misbruik Awards’ Gala

Onze helden verdienen het om feestelijk gevierd te worden. Om op een podium gezet te worden als vertegenwoordigers van ons, van de vele helden die onzichtbaar zijn en zich inspannen om zelf te helen of om anderen te helpen helen van seksueel misbruik. Waarom we de ‘Helden Awards’ organiseren kun je op de Helden-pagina lezen. Maar wat hebben we nodig om de ‘Helden Awards’ tot het spetterende feest te maken, dat onze helden verdienen?

Het ‘Helden Awards’ wensen lijstje

We zetten onze wensen even op een rijtje. Heb jij de beschikking over één van deze dingen of weet je hoe wij er op een budgetvriendelijke manier aan kunnen komen, schroom niet om ons te tippen! Zelf gaan wij ons ook maximaal inspannen om dit doel te bereiken. Ben je benieuwd naar hoe jij kunt bijdragen om deze grote droom waar te maken? Klik dan meteen door naar de ‘#ikluister Helden-Wandeling’.

Wat hebben we nodig?

  • Een theater met een podium en inzet van technische mensen voor het geluid en belichting, waar 150 tot 200 mensen in kunnen. Bij voorkeur in Gelderland, maar daarbuiten mag ook.
  • Een rode loper
  • Awards om uit te reiken. We hebben Saskia Hoeboer bereid gevonden om de beeldjes te maken voor de ‘Helden Awards’. Deze moeten natuurlijk nog wel betaald worden. O.a. daarvoor organiseren wij de ‘#ikluister Helden-Wandeling’.
  • Het boek ‘Anonieme helden van seksueel misbruik’ schrijft Ivonne tijdens de wandeling. Om dit aan alle bezoekers van de ‘Helden Awards’ mee te kunnen geven hebben we de diensten van een drukker nodig of geld om het boek te laten drukken bij onze vaste drukker.
  • Artiesten. We hebben al een aantal artiesten bereid gevonden om op te treden. Zang en dans, maar is er nog ruimte in het programma voor inspirerende optredens.
  • Catering. Koffie met wat lekkers vooraf, een borrel en hapjes na afloop horen wat ons betreft bij de uitreiking van de ‘Helden Awards’
  • Geld voor reiskosten-vergoedingen van de artiesten

Wat zou daarnaast nog fijn zijn?

  • Fondsenwervers.
  • Filmopnames. We willen de uitreiking van de Awards laten filmen en misschien zelfs live-streamen. Wie weet hoeveel mensen we dan extra kunnen bereiken. Zelf hebben we hier weinig verstand van, maar als iemand zich hiervoor wil inzetten …
  • Contacten met de traditionele media, met name televisie en radio
  • Contacten met BN-ers die een deel van het programma (10 tot 15 minuten) gratis willen verzorgen.
  • Tips en hulp in het nog groter en breder verspreiden van de ‘Helden Awards’
  • Bloggers en vloggers die in de aanloop naar de ‘Helden Awards’ en tijdens de ‘#ikluister Helden-Wandeling’ hieraan aandacht willen besteden op hun blog.